If you want me . . .




Det finns en del människor i denna värld till vilka jag ska bedyra min oändliga lojalitet
och vilka jag bara kan tacka och buga för att på bästa möjliga sätt
ge tillbaka för all den aldrig sinande inspiration och livslust de gett mig.
Denna beskrivning gäller för mina vänner men också för ett litet antal kända
och till stor del "Mediakända" personer.

Inte för att jag någonsin träffat dessa personligen
men de har berört mitt liv och jag vet, jag vet,
det låter aningen corny men man måste få beundra människor.
Så nu tar jag saken i egna händer och skickar tackbrev till dessa.

De fåtalet människor som faktiskt läser denna blogg
kommer att få följa min kamp för att nå mina "idoler"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0