och om han nu blir kär ikväll..ja det ser så ut

Jag är nog inte omänsklig ändå..
knappast troligt egentligen
med tanke på att jag satt och grät
sist jag såg på Lejonkungen,
vilket var hemma hos PandAmanda^^
(När hon blev "vuxen")

Det påminner mig om att jag faktiskt fick kajsa att gråta då också
MOHAHAHAHA



(Åh titta på den solnedgången..JAG VILL TILL AFRIKA!!!)

aidsfreethatsme.blogg.se



Jisas yu holem hand Blong Mi

Jag tror att något har börjat hända i Eelia..
Jag börjar bli mänsklig.
Åtminstone tror jag att det är så.

För er som inte vet det,
finns det en vidrig och hård verklighet i Frida Jensen.
Den som kallblodigt tittar på krigsfilmer
och skrattar åt de som "gör fel".
Den som inte vänder bort huvudet när de hugger huvudet av
folk även om de är goda.
Den som vetenskapligt studerar sättet
T-rexen äter upp människorna på i Jurassic Park.

Men så finns det den som gör motstånd..
den som säger nej, den som älskar
och den som kan se.
Den sidan, håller på att bli den mäktigaste sidan av mig.

Jag vände mig bort och spolade för bi de värsta scenerna i Tunna Röda Linjen igår..
och det kändes bra.
Jag är inte gjord av sten
Jag är världens salt trots allt.







Den här sången ..
Den får mig att gråta.

Jag tror att denna nyfunna känsla i denna musik
har att göra med min längtan efter det där onämbara.
Jag vågar inte ens uttala min önskan
men sången sätter odr på den.
"Jesus, you hold my hand"

Oh Girls, jsut wanna have fun.. ;)

Efter en hel lektion
med allas våran favorit Ing-Britt
är det enda jag minns..
det enda jag lärt mig..

"Killar är som virus...
Tomma skal,
som bara flyter runt
och letar efter någon att penetrera."



You never know how much trouble a heart can take..

Av någon mysko anledning har denna fastnat..
I'm still standing for Hope and Glory..lalalala



Leaving it to you would be like suicide

Har hittat en låt jag letat efter LÄNGE!
Detta, för alla som inte vet det,
är Indiepop..
vilket är min absoluta favoritmusik..
indiepop alltså^^



Now I know all the wrong turns..the stumble and falls

Både igår och idag regnade det..
och jag blev glad.
Jag blev så där vårig.
Så där som jag vill.

Jag har tänkt mycket på det,'
att man kanske har ett humör för varje årstid.
På sommarn är jag vild och galen och kär..
i allt och alla ^^
medan jag på hösten är mysig, lite lugnare
kanske tillochmed lite deppig..
just för att jag får vara fri på sommarn
och sen stängs in under hösten.

På vintern är jag som värst..
Vissa stunder är jag helvild..
för att jag suttit inne så länge.
Men ofta sitter jag bara och hoppas på bättre tider.
Jag kollar på mest film under vintern.
Men det är det ju inget fel med ^^

Men jag tycker om våren.
Den är så fin och romatisk.
och även om jag nu saknar sällskap..
så blir jag lycklig vid tanken på..
att det faktiskt regnade idag.



Heck, even the spoon is for free!



First Guy: Awww yea this is 1999,
Chung Hwa Bang Jum [Chinese Restaurant]
is coming here just like someone in Lien Jang Shin, China. [gibberish in wannabe Chinese]

Hoo Ha! Hoo Ha!
 Hoo Ha! Hoo Ha!

From the fairest Provinces
the most famous and desired food
 is from our Jung Hwa Bang Jum [Chinese Restaurant],
 in Seoul, Mak Po Go.

Our Spicy Chinese Noodles are insanely good.
And our Chinese Black Bean Noodles are no joke

The daikon [side dish] is free,
The green onions are free,
Heck even the spoon is for free!

Our notorious boss Hwang is a lusty lover.
 The chef who used to do these dishes at the
 Martial Arts Temple kitchen.

Our delivery guy is like lightning.
Bara Bara Bara Ba.
 Our wok is going out of the door.
Chung Hwa Bang Jum is going to the top!
[screams back "It's cold!" (it's a bad thing)]

Chorus
Eat feverishly till you get sick of eating.
Get sick of eating,
Then start eating again!
Then eat again till you fall over.
Eat again and go and knead that dough!
[good noodles are made fresh]

Eat feverishly, then get sick of it.
Then eat again.
Get sick of it.
Eat again and shake it down
Then go knead that dough for the second time
Then eat again and knead some more dough.
Jung Hwa Bang Jum.

 [X4] Jung Hwa Bang Jum. HEY!
Jung Hwa Bang Jum. HEY!
Jung Hwa Bang Jum!
La la la la la la la la la La la la la, la la la, la la la la! La la la la la la.
Say Ho! Ho! Ho! Ho!

Chorus Jung Hwa Bang Jum
Jung Hwa Bang Jum
Jung Hwa Bang Jum HEY
 Jung Hwa Bang Jum HEY
Jung Hwa Bang Jum
 Jung Hwa Bang Jum
[x5] Hoo Ha! Hoo Ha! Hoo Ha! Hoo Ha!
 E Are San Shu YEA!!! [one, two, three, four in Chinese]

You say dreams are dreams..

Cultivate your hunger before you idealize.
Motivate your anger to make them all realize.
Climbing the mountain, never coming down.
 Break into the contents, never falling down.

My knee is still shaking, like I was twelve,
Sneaking out of the classroom, by the back door.
A man railed at me twice though, but I didn't care.
Waiting is wasting for people like me.

Don't try to live so wise.
Don't cry 'cause you're so right.
 Don't dry with fakes or fears,
'Cause you will hate yourself in the end.
 You say, "Dreams are dreams.
"I ain't gonna play the fool anymore."
 You say, "'Cause I still got my soul."

Take your time, baby, your blood needs slowing down.
Breach your soul to reach yourself before you gloom.
Reflection of fear makes shadows of nothing, shadows of nothing.
 You still are blind, if you see a winding road,
'Cause there's always a straight way to the point you see.

Don't try to live so wise.
Don't cry 'cause you're so right.
 Don't dry with fakes or fears,
'Cause you will hate yourself in the end.



Qui a eu cette idé folle?

Förstår om ni någonstans på vägen
har tröttnat på mina YouTube-klipp,
men här är ett ni inte
under några som helst omständigheter
får missa ...



..no telling where it will take ya'

och så var det en sak till...

Snälla, DÖ INTE NÄR NI SER DET HÄR..
jag vet att det är lätt, men det skulle bli tomt utan alla ^^



Wind

Glädje.
Ren och skär
glädje.

Det är allt jag har att säga...





RSS 2.0