Can somebody save me?

Jag har upptäckt något som har gjort att det mröknar för mina ögon.
Detta något är Amandavardet.se och Kissie.se.
Om jag får uttrycka mig klart,
verkar Blondinbella mer vettig och helt klart
mycket normal i jämförelse med dessa båda.

Låt mig visa lite exempel på vad jag menar:









Jag vill inte på något sätt göra det här för att vara elak
och det är inte så att jag kommer skriva något
i stil med att hon är en blond bimbo på hennes blogg.
Faktum är att jag tycker för synd om henne.

Jag tycker dessutom synd om mig och alla andra tjejer
som växer upp och inte beter oss som om vårt jobb
i framtiden kommer vara medhjälpare i bikini i en
tv-show eller porrskådis.

Jag bara förstår inte hur det kan finnas människor som är så här.
Alltså, hur är det fysiskt möjligt?
Frågan går kanske tillochmed djupare än så.
VARFÖR finns det sådana människor??
VEM har kidnappat dem när de var små
och sedan utbildat dem till korkade människor
som inte kan se sig själva i spegeln utan att
börja fixa med sitt hår.

En sak vill jag faktiskt säga till AmandaVarDet..
Väx upp, se på dig själv med öppna ögon,
tänk själv för h******! och skaffa för allt i världen
ett lexikon så att du åtminstone har ett större
vokabulär än bara: "Mmm, hihi"

En arg Fridus Linus the One and Only


Do you know what it's like...

Jag har några bloggar jag följer..
Vår: aidsfreethatsme.blogg.se och sen
mina kompisars bloggar som ni hittar i länkarna.
Men sen har jag min mysblogg och källa till inspiration
samt till livslust..UnderbaraClara.

Sen har jag hittat en blogg
som blivit sådär überkänd
på senaste tiden... FOKI :D

Hon gillar sådär asiatiskt söta saker
precis som jag.
Och så nu har hon utfärdat en tävling
där man kan vinna en sån där söt sak
som en hello kitty-brödrost tillexempel.







Det som är bra med Foki
är att hon skriver om såndana saker
som är söta och fina.
Dessutom pratar hon så gulligt också.
Bor i Umeå.

<link>foki.se</link>

I tävlingen önskar jag mig:

Hello Kitty Mus och musmatta <link>www.gadgetgirl.se/products/Hello-Kitty-Mus-och-Musmatta.html</link>
Hello Kitty Tangentbord klistermärke <link>www.gadgetgirl.se/products/Hello-Kitty-Tangentbord-%252d-klistermarke.se</link>

eller egentligen vill jag ju ha allt..haha.
Jag kan inte tycka mindre om hello kitty än jag gör.

Ni som känner mig..
Aaa, ni vet ju. ^^

Ajöss^^

Hey man...now you're really living

Nu är jag tillbaka.

Nej, jag har inte uppdaterat på år och dar,
men jag HAR faktiskt varit bortrest.
Det var två veckor jag sent, om inte aldrig
kommer att glömma.

Sen började ju skolan i fredas...
Tänk att jag är så gammal att jag börjar trean?!
När hände detta?
Jag känner deinitivt igen mig i Johan Glans.

Men ja, nu vet ni att jag lever iallafall.

Puss och kramkalas
Eder ödmjuke Skrivare


Georgiana



En sådan här skulle jag vilja ha på mitt rum,
tror ni det skulle gå att fixa?

Somewhere out there


http://www.folkbladet.nu/?cat=89

"De va allt jag hade o säga"

RSS 2.0