Av vad man kan förstå

Jag kom på en sak...

Jag avskyra att frysa,
jag trivs absolut bäst i värme
och sommarn är den tid på året som jag längtar mest till.

Men ändå blev jag glad när det regnade idag.
Jag sa till mamma och pappa: Vänta tio minuter,
så ska jag bar klä på mig så vi kan gå ut!

Och nog regnade det alltid..och var kallt. Det var i stort sett storm faktiskt!
Men ändå skulle jag ut. I mina röda gummistövlar^^

Så det jag har kommit på var
det faktum att jag tycker om regnet.
Jag tycker regnet är det mysigaste som finns
under den här årstiden. Jag njuter av regnet för att det är vår.

Så kom igen regn:

Slå mot mina fönster,
vattna marken,
ljud i rören och regna framför allt i världen
på lilla mig -
så jag vet alldeles säkert att det är vår och att jag lever
efter en fruktansvärt lång och kall vinter

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin blogg du har!

Ska du ta studenten i år? Du vet väl att Festkungen ordnar dom bästa studentskivorna i stan va? Plus att dom fixar flak till ett bra pris!

Kolla deras hemsida www.festkungen.se

2010-03-30 @ 20:04:26
URL: http://www.festkungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0