...and I don't wanna be reminded

Ibland känns det som om jag ska dö.
Inget dramatiskt sådär,
bara som om "min tid på vår eviga jord är förevigt avslutad"
typ..

När jag lyssnar på mina ypperliga listor på Youtube och Spotify tillexempel.
Om det går riktigt bra känner jag mig redo att bara somna in
och om en låt får det att sakta banka innanför bröstet,
ja, då kunde vem som helst fått säga till mig att jag faktiskt skulle dö inom bara några minuter
för jag skulle liksom inte bli överraskad.

Är det möjligt att så att säga "känna på sig"
när man ska dö?

Det är inte så att jag går runt och tänker att jag vill dö..
men ibland får jag känslan.
den där inte så otäcka känslan..

som om jag uträttat något -
som om jag var färdig -
att bara somna in och


sakta


sakta


försvinna bort . . .




Kommentarer
Postat av: Neha

Vad hemskt att känna så

2010-01-21 @ 12:22:58
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0