Friday I'm in LOVE

Nä, absolut ingen kan vara mer produktiv än jag på en fredag:

  • Skrev nästan en hel psykologiuppsats
  • Filmade en hel franskafilm
  • Köpte en bakelse
  • Åkte hem
  • Beställde tid för vaccination - måndag 14.30 :D
  • Gick till polisen och pratade om mitt pass - fullkomligt dugligt :D
  • Postade ett brev
  • Städade vardagsrummet och diskade allt i köket
  • Lagade mat - Spagetti och köttfärssås
  • Åt mat
  • Åt bakelse
  • Tittade på tv
  • Mös under min filt, eller pappas filt egentligen men jag har stulat den^^
  • Pratade med mamma
  • Mejlade en person om Star For Life-saker
  • Fixade ihop filmen i MovieMaker
  • Kollade lite datum
  • Rekade inför OS
  • Och började titta på vad jag ska ha med i Sydafrika
STOLT och produktiv :D


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Riktigt bra gjort Frix!

2010-02-16 @ 22:34:44
URL: http://raggardrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0