Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Vi VAR bara sjutton år

Vi har varit små
vi har varit stora..
tillochmed storartade skulle jag vilja säga

Vi har varit ifrån varandra
vi har varit sjukt nära varandra
vi har skrattat
vi har gråtit
vi har kramats
vi har förlåtit...


Frida Men..känns det annorlund..18?
Julis Asså jag har varit arton i ett halvår och det känns inte annorlunda.

Jag LOVAR att inte förändras
jag ska ALLTID vara jag
om jag får vara det för DIG

 

 

 

Nu är vi inte sjutton längre

Men nog så levande!

Så nu springer vi mot artonårshorisonten

och ser vem som trillar först :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Aldrig får du bli någon annan. "Förändras men tappa aldrig bort dig själv." - Så ska vi tänka när vi går vår väg mot nya galna upptåg!

2009-10-05 @ 12:32:56
Postat av: J

Håller med till fullo!

2009-10-09 @ 14:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0