Children playing, having fun




Det här är saker som jag har velat ha länge och kommer att vilja ha tills jag skaffat dem.
Men en och annan sak skulle vara kul att inte behöva köpa själv^^


1.
En bärbar dator...Compaq..med stoor skärm. That's my wish.
2 3 4 Hello Kitty stuff. ALLT! ALLT! ALLT! som är möjligt att finna.
5.
Spotify. Det skulle vara guld värt att ha spotify!
6. Pengar till resan till Sydafrika. Och att få komma dit såklart.
7. Att hultsfred är nästa år och en biljett så jag kan vara med^^
8. Samtliga filmer av Miyasaki, men också en hel hööög med filmer jag gillar men ej äger
9. Tv-hylla, Lerberg, IKEA
10. Samtilga böcker om Artemis Fowl
11. Shakespeares samlade verk
12. Alla Melody Club-skivorna, plus alla andra skivor jag suktar efter. *Host* Håkan *Host!*
13. Presentkort från Lagerhaus
14. En permanent med stora lockar :D
15. MASSA MASSA BÖCKER. Helst gamla antika klassiker som luktar vind
16. Min eviga dröm. Canon EOS 1000D
17. Gordon Ramsay!! Nä, men hans kokböcker iaf ^^
18. Ett par fina TOMs shoes. lycklig skulle jag bli.
19 & 20. Att få åka till Malmö till affären "Build-a-bear workshop" och göra min egen Glada Grodan!


Så nu vet vi alla vad mina pengar kommer gå till de närmsta åren.

Snipp snapp snut
Så var blogginlägget slut.

Fridus Linus the one and Only

Kommentarer
Postat av: kajsa

om du går in på norrsvedens myspace sen rullar ner så ståre en ruta att han skickar invite till spotify om du prem på hans nyhetsbrev. tror det funkar fortfarande, men kan ta någon dag innan den kommer skickad. så göre så har du iprincip fått spotify av mig, en för tidigt present hahaha :D så får du vänta på resten. puss



http://www.myspace.com/simonnorrsveden

2009-07-30 @ 12:49:40
Postat av: kajsa

kirrade det åt dig så snart har du spotify :Dpuss

2009-07-30 @ 12:52:30
Postat av: Rebecka

Åh, den affären som gör nallebjörnar. Fundera på länge att göra en, älskar att man själv kan smycka den personligt! Kanske nya leksaken?

2009-08-08 @ 00:45:23
URL: http://raggardrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0